rssfacebook

 

 



3D /  Kritikák: WIP / ez egy ilyen bogár
maxin10sity maxin10sity maxin10sity maxin10sity maxin10sity

ez egy ilyen bogár
   

 Időrendbe: csökkenő
Oldalak: 1/1
db/oldal:
Létrehozó:  csonti  2017.07.05. 00:00 
SzerzőHozzászólás
csonti
 2017.07.05. 00:00   1. hozzászólás 
ProfilWeb
 
bohockodtam a blender texture paintel. (nincs photoshoppom texturazni) (a blendert csak most kezdtem hasznalni) (broáf!)

csonti
 2017.07.05. 00:00   2. hozzászólás 
ProfilWeb
  1. hozzászólás  
de a mano inkabb ilyennek keszul, hatha befejezem rajta a arc csontokat

csonti
 2017.07.06. 00:00   3. hozzászólás 
ProfilWeb
  2. hozzászólás  
hat,legalabb lupilag rendben van

csonti
 2017.07.08. 00:00   4. hozzászólás 
ProfilWeb
  3. hozzászólás  
mar el is felejtettem mennyire jo dolog ilyen marhasagokat faragni. tok jo cucc ez a blender...

csonti
 2017.07.10. 00:00   5. hozzászólás 
ProfilWeb
  4. hozzászólás  
kicsit sirdogal a 15 eves pc-m, de azert minden 5 percben ke lehet jelolni egy vertex groupot es hozza adni a kivant csonthoz...

csonti
 2017.07.10. 00:00   6. hozzászólás 
ProfilWeb
  5. hozzászólás  
tudja valaki miert van az hogy Bone Constraint alatt a Limit Rotation ugy marad amilyen szög értéket irok be?

csonti
 2017.07.12. 00:00   7. hozzászólás 
ProfilWeb
  6. hozzászólás  
ez kevesebb poly. ezt mar biztos mozgasra tudom birni

csonti
 2017.07.13. 00:00   8. hozzászólás 
ProfilWeb
  7. hozzászólás  
én birka. a bont neve volt rossz, nem a beirt érték ....

csonti
 2017.07.14. 00:00   9. hozzászólás 
ProfilWeb
  8. hozzászólás  
most mar normalisan is nez ki...

csonti
 2017.07.18. 00:00   10. hozzászólás 
ProfilWeb
 
most egy androidot szeretnek csinalni

csonti
 2017.07.18. 00:00   11. hozzászólás 
ProfilWeb
  10. hozzászólás  
nem tudom miert van ez igy, lemertem, aranyos a labfej - itt meg hosszu. a karokat is: konyok a bordakig er, combkozepig az ujjak kinyujtva, itt meg fura

csonti
 2017.07.18. 00:00   12. hozzászólás 
ProfilWeb
  11. hozzászólás  
es most vettem ezsre ezeken a kepeken, biztos a labfejnel loop kijelolessel elszurta valamit, es elmasztak a vertexek a konyhaig . most huzhatom vissza a csipojet a helyere....

csonti
 2017.07.18. 00:00   13. hozzászólás 
ProfilWeb
  12. hozzászólás  
csipoje meg a valla visszkuszott a helyere, a fejdisznek köne vmi okos forma

csonti
 2017.07.19. 00:00   14. hozzászólás 
ProfilWeb
  13. hozzászólás  
vajon tul nagy kontraszt ha ilyen izmos karja van, de a bordaja latszik? ebben a pozban (vallak fenn, kihuzva all...)

csonti
 2017.07.19. 00:00   15. hozzászólás 
ProfilWeb
  14. hozzászólás  
mara ennyi vertex passziánsz elég is lesz

csonti
 2017.07.20. 00:00   16. hozzászólás 
ProfilWeb
  15. hozzászólás  
szem es eletkor, meg mindig mid polyban, egy kis kezfej...hat az uszohartyak nem a kedvenceim

csonti
 2017.08.06. 00:00   17. hozzászólás 
ProfilWeb
  16. hozzászólás  

csonti
 2017.08.06. 00:00   18. hozzászólás 
ProfilWeb
  17. hozzászólás  
hm....

csonti
 2017.09.06. 00:00   19. hozzászólás 
ProfilWeb
 
nem élmény photoshop nélkül texturázni. vki választ tudna adni örülnék : szemöldök tutorialt keresetem blenderhez, de nem talaltam jot (youtube-on)

csonti
 2017.09.06. 00:00   20. hozzászólás 
ProfilWeb
 
cycles render . kellemes ez a blender, csak az UV szorul egy kis upgrade re. nincs relax, se egy nekem kézenfekvő pelt mapping. ezt az island kötést amit használ nehéz mexokni.
 Időrendbe: csökkenő
Oldalak: 1/1
db/oldal:


SegítségKészítőkJogok
Bezár
Olvasd elÍrj
Tovább az oldalra