rssfacebook

 

 



3D /  AP 3D gyakorlatok és contest-ek / Ap 3D gyakorlat 13: Tank Bot
maxin10sity maxin10sity maxin10sity maxin10sity maxin10sity

Ap 3D gyakorlat 13: Tank Bot
   

 Időrendbe: csökkenő
Oldalak: 2/1
db/oldal:
Létrehozó:  APTeam  2017.05.01. 00:00 
SzerzőHozzászólás
APTeam
 2017.05.01. 00:00   1. hozzászólás 
ProfilWeb
 
50. heti skiccünk témáját úgy gondoltuk, hogy - az eredeti felvetésnek megfelelően - továbbvisszük, hogy térben is meg lehessen jeleníteni az alternatív valóság doberdói harcmezőjén feltűnő Tank Bot-ot (kapcsolódó 2D heti skicc topic-unk erre: http://www.artistpub.hu/index.php?p=forum_t... ).
A kidolgozhatóságot szem előtt tartva végül SamBoga adminunk nagyszerű vázlatára esett a választásunk, aki volt olyan jó, hogy ezek után kérésünkre kidolgozta nektek több nézetben is az oda feltöltött kompozíciós vázlataiban főszereplő gépet, hogy minél pontosabban le tudjátok modellezni. Persze biztos még így is szükség lesz majd a Ti képzeletetekre is, de ezek alapján úgy gondoljuk már meglehetősen pontosan meg lehet alkotni ezt az alternatív harci járművet 3D-ben.

Jelenleg "csak" modellezési feladatról van szó, nem szükséges bevilágítás, textúrázás stb. A feladatra 3 hetetek van, május 22.-én nézzük meg milyen alkotások kerültek fel ide a topic-ba!

Figyelem ez továbbra sem contest (pályázat avagy verseny), gyakorlataink esetében tehát díjazás nincs, persze egy "best of" sorrendet a végén admin team-ünk szívesen felállít a beérkezett gyakorlatokból! A lényeg az épülés, a gyakorlás a példa feladatokon és egymás véleményein, hozzászólásain, tanácsain keresztül.

--

Pár alapvetés:

- A modellnek a gyakorlat ideje alatt kell elkészülnie. Előtte semmilyen formában nem létezhetett. Nem jelenhetett meg már alkotásban, vagy más alkotás részleteként. A modell, vagy részlete nem származhat letölthető, megvásárolható modellekből. A modellt a pályázónak saját kezűleg kell elkészítenie.

- Mindenképp töltsetek fel a modellről készült render mellett egy wireframe és shaded screenshotot is! A VP shaded képeken a szoftver default geometriai shaderét kell használni lehetőleg egy világos árnyalatban.

- Ha lehet minél több (értelmesen megválasztott) szögből töltsetek fel képet az elkészült modellről hogy jól lehessen látni mindent rajta.

Jó munkát minden résztvevőnek!

FeBa
 2017.05.14. 00:00   2. hozzászólás 
Profil
 
Sziasztok! Íme az én elkészült modellem, remélem tetszik majd nektek! :)

VisualHarmony
 2017.05.18. 00:00   3. hozzászólás 
ProfilE-mail
  2. hozzászólás  
http://wiki.polycount.com/wiki/Subdivision_... itt van jó sok okosság az ilyen felületek "szakmaibb" kialakítására.
A face normals/smoothing groups problémákat mindnek ép helyreraknám a helyedben, nem tudom miben készítetted, de ezekre rákeresve találsz help-et a dologra:)

FeBa
 2017.05.18. 00:00   4. hozzászólás 
Profil
  3. hozzászólás  
Köszi a tanácsokat, legközelebb majd úgy csinálom! :) A smoothing groups problémákat meg helyrerakom.

zenoka
 2017.05.21. 00:00   5. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
itt az enyem
igyekeztem minden 4 szogre kihozni ezert egy let helyen kicsit sok a poly.. lusta voltam leredukalni utolag mar:)
clay_1
clay_2
wire_1
wire_2
wire_3

FeBa
 2017.05.21. 00:00   6. hozzászólás 
Profil
  5. hozzászólás  
Ez nagyon jól néz ki! :)

Johnnyman
 2017.05.22. 00:00   7. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Sziasztok! Én se akarok kimaradni ebből a mókából. :) Az UV-t még nem tettem rendbe teljesen, nem volt rá időm.

Johnnyman
 2017.05.22. 00:00   8. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Még két kép.

FeBa
 2017.05.22. 00:00   9. hozzászólás 
Profil
 
Még két kép tőlem is :)

zenoka
 2017.05.22. 00:00   10. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  2. hozzászólás  
Szia!
1.) le a kalappal hogy vegigtoltad volt detail rendesen a conceptben.
2.) Visualharmonyval ertek egyet erdemes volna utana nezni a smooth mikentjenek. alapvetoen jo a modelled de ha normalisan uwzni szeretned vagy az eleket eltuntetni smoothal akkor szetesne.
3.) tok jol lekovetted a conceptet a blueprint hianyossagainak ellenere.

zenoka
 2017.05.22. 00:00   11. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  7. hozzászólás  
Szia!
Eredendoen tetszik.
Amit hianyolok azok olyan detailek mint pl a fej hatso reszen a negyed korcikkely szeru bevagas es hasonlok.
a fo objectumokon minden elre van vasalva es a concepten ugy tunhetett szerintem hogy joval tobb lekerekites van.
mennyire subdiv barat a model? Azert mert ekkora fem batart nem hiszem hogy meg lehetne kerekitesek nelkul hajlitani.
Viszont rendesen ki uwzva beanyagozna tok jo game modell lehetne szerintem.

FeBa
 2017.05.22. 00:00   12. hozzászólás 
Profil
  10. hozzászólás  
Köszönöm az észrevételeket, tanácsokat! :)

zenoka
 2017.05.22. 00:00   14. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
gratiszba ideteszek par kepet.. elkeszult a shaderezett valtozatt is:)
front
back
side
closeup

FeBa
 2017.05.22. 00:00   15. hozzászólás 
Profil
  14. hozzászólás  
A closeup-nál nekem olyan, mintha egy makett lenne :) Amúgy szép munka!

Johnnyman
 2017.05.22. 00:00   16. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Nekem mind a kettőtöké tetszik, és látom, zenoka megcsinálta már a textúrát is, és szerintem jól sikerült az is. Én még a közelében sem vagyok, de gondolom, lesz következő forduló is, ami a textúrázásról szól. Addigra remélhetőleg készen leszek az UV-vel és miegymással.
Egyébként a modellemet subdivelni lehet, még ha a képeken nem látszanak annyira a lekerekített élek. Erre utalnak a vastagabb vonalak, amik több edge-t foglalják magukba. Modellezés közben ellenőrizni szoktam, hogy néznének ki a meshek subdivelve. És köszi az észrevételt, majd utólag berakom a negyed körcikkelyt és hasonló dolgokat, pont azokat kifelejtettem. :)

wWolf
 2017.05.22. 00:00   17. hozzászólás 
Profil
 
Hát az enyém sajna nem készült el teljesen, nem is számítok helyezésre, de üsse kavics azért feltöltöm.

És sajnos minden igyekezetem ellenére, hogy valami teljesen más jöjjön ki belőle (mint ahogy tudjuk, hogy az ikeás szekrénysorból is lehet franciaágyat összetákolni), valahogy mégiscsak tankbot féle lett belőle.

A szegecseket normal mappal szándékszom majd rátenni. És már háttér is lebeg lelki szemeim előtt. Ihletet kaptam, majd komplett kép lesz belőle. Szóval frankenstein módjára, elöl rendes tankágyú, hátul két légvédelmi löveg, oldalt meg 6 csövű páncéltörő, forgó sorozat lövő. Antenna, hát az kellett, passz miért, de tankokon is van.

FeBa
 2017.05.22. 00:00   18. hozzászólás 
Profil
  17. hozzászólás  
Miért nem használtad a megadott blueprint-et? Kidolgozottságban jó lett volna, de arányaiban nekem kicsit fura.

wWolf
 2017.05.22. 00:00   19. hozzászólás 
Profil
 
Igen tudom, az arányokon még dolgozni kell. Főleg a lábakon, meg a hátsó fegyó nérete. Használni használtam, de csak az alapokhoz. Hogy meg miért nem egy az egyben? Nem tudom, csak úgy jött. Néha van, hogy elkezdek valamit, aztán teljesen más lesz belőle. :)

hegeda
 2017.05.22. 00:00   20. hozzászólás 
Profil
 
Tudom, kicsit késve, és nem is egy teljesen befejezett modellel, de én is beszállnék :)

Még van mit szépítgetni rajta, és fogok is, ahogy időm engedi. Bármi észrevétel jöhet, hadd fejlődjek :D

hegeda
 2017.05.22. 00:00   21. hozzászólás 
Profil
 
És itt van egy kis wire is :)
 Időrendbe: csökkenő
Oldalak: 2/1
db/oldal:


SegítségKészítőkJogok
Bezár
Olvasd elÍrj
Tovább az oldalra