rssfacebook

 

 



3D /  Kritikák: befejezett munkák / fényes bogár


fényes bogár
   

 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 1/1
db/oldal:
Létrehozó:  Johnnyman  2017.04.08. 00:00 
SzerzőHozzászólás
Johnnyman
 2017.08.02. 00:00   12. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Szia! Köszönöm a kedves hozzászólást! :) Igyekszem figyelembe venni a kritikákat és a legjobb tudásom szerint tovább dolgozni. Egyébként máris belefogtam egy régi-új projektbe, még nem mondom meg mi az, de komplexebb lesz.

Aldaryn
 2017.08.01. 00:00   11. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  9. hozzászólás  
Szia!

Gratula a remek végső képhez! Igazán jó látni az ívet, ahogyan fejlődött. Még ha csak pár lépésben is, de igen látványos, honnan hová jutottál. Konstruktív, szakmai, és érdekes tanácsokat olvasni mindig öröm, pláne ha pedig valaki megfogadja, és még melegében hasznosítja is!

A.

Johnnyman
 2017.07.25. 00:00   10. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Jaj, nagyon szépen köszönöm, hogy ki lett téve az AP hírekbe! :)

Johnnyman
 2017.07.22. 00:00   9. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Sziasztok!

Nem voltam megelégedve az előző változattal, így tovább munkálkodtam még egy pár hónapig több más projekttel párhuzamosan. Hatalmas nagy köszönet jár VisualHarmony-nak, Bárczy Örs-nek, illetve Csicsónak! Igazán hasznos tanácsokat adtak. Annak ellenére, hogy mindent kihoztam magamból, attól még lehetnek hibái is, de tökéletes alkotás nincsen, csak befejezett, ahogy a mentorom mondta. Persze, lehetnek azért kivételek is. :D Mindenesetre, befejezettnek tekintem a munkámat és remélem, így már sokkal jobb lett. Szóval Maya + Arnold kombót használtam, illetve a Nuke-t az utómunkához (DoF és egyebek), Photoshoppot és AwesomeBump-ot (a méltatlanul alábecsült ingyenes, de nagyszerű programot) a levelek textúráihoz. Még önállóan a bogárról is lőttem egy rendert. Várom szíves hozzászólásotokat. :)
final
csak bogár

RRomeo
 2017.04.17. 00:00   8. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  6. hozzászólás  
Sokkal jobb, viszont ha csinálsz makró fotót ilyen fényviszonyokat és ennyire homogén háttért nem érsz el, hacsak az egész nem az asztalodon van egy gyenge lámpa alatt. Kicsit még mindig sötét.

Johnnyman
 2017.04.17. 00:00   6. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Tudtam, hogy valami nem stimmelt a vízcseppekkel, furdalta is az oldalamat, így nekiálltam a probléma megoldásának. VisualHarmony adott is tippet, hogyan vizsgáljam meg, ezer köszönet neki. :D Így arra a következtetésre jutottam, lehet hogy a levélnek a shaderje nem megfelelő, amiért nincs belső reflectionjuk a vízcseppeknek (IBL-n is kellett változtatnom, de ez most mellékes). Szóval bakeltem ambient occlusion textúrát a levélről, majd PS-ben átalakítottam reflection mappé, hogy legyen valamilyen fényvisszaverődés a vízcseppek alján, mintha vizes lenne, mert korábban úgy néztek ki, mintha félbevágott gömbök lettek volna és az aljuk üres. Gondoltam, macerás olyan vízcseppeket csinálni, hogy remekül tapadjon a levél felszínéhez (valamilyen simulation móddal meg lehetne csinálni, de én abszolúte nem értek hozzá), így ehhez a némileg egyszerűbb megoldáshoz folyamodtam. Nos, talán az előző hozzászólásomban nem volt megfelelő a hozzáállásom, de tényleg nem végzek félmunkát, azt akarom, hogy a tökéletességet megközelítsenek az alkotásaim. :)
Kérlek, mondjatok bármilyen véleményt, tanácsot a munkám jelenlegi állásomról! Előre is köszi! :)
fényes bogár 3

Johnnyman
 2017.04.14. 00:00   5. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Na, tényleg be akarom már fejezni ezt a munkát! :D Habár nem jelenti azt, hogy nem érdekelnek a vélemények, természetesen várom őket továbbra is, és megfontolom, mit érdemes még csinálni rajta. Jómagam is elismerem, lehet egy-két zavaró apróság is, de már kezdem egy kicsit unni. Azt viszont nagyon remélem, jobb lett most már. :)
fényes bogár 2
fényes bogár AO

Johnnyman
 2017.04.11. 00:00   4. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Próbáltam egy scannelt falevéllel is, de csak rosszabb lett, lehet hogy azért, mert nem jó a felbontása, alig látszottak az erek. Sőt, nem találtam olyan fajtát a környéken, amely a referenciaképeken lévőhöz hasonló.
Például itt egy:
https://objects.liquidweb.services/images/2...

VisualHarmony
 2017.04.11. 00:00   3. hozzászólás 
ProfilE-mail
  1. hozzászólás  
A páncél frankó lett, de látom hiába mondtam, hogy scanelj be egy falevelet:)

RRomeo
 2017.04.10. 00:00   2. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  1. hozzászólás  
Jó ez a bogár páncél shader. A jelenet bevilágítása nem az igazi inkább és a vízcsöpp sem ilyen élesen kellene hogy csatlakozzon a levélhez.

Johnnyman
 2017.04.08. 00:00   1. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Sziasztok!
Egy tutorial alapján csináltam egy bogár kitinpáncéljának a shaderjét, és ha már elkészült, úgy döntöttem, magát a bogarat is megalkotom. Szokás szerint Maya + Arnold a felhasznált progik. Mi a véleményetek, illetve mivel lehetne még jobban feldobni a jelenetet?
fényes bogár
shader
 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 1/1
db/oldal:


SegítségKészítőkJogok
Bezár
Olvasd elÍrj
Tovább az oldalra