rssfacebook

 

 



3D /  Kritikák: WIP / Hardsurface Gym
C++ developert keres az Aimotive

Hardsurface Gym
   

 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 2/1
db/oldal:
Létrehozó:  G2Zs  2016.02.25. 17:22 
SzerzőHozzászólás
Aldaryn
 2017.07.25. 00:00   26. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  25. hozzászólás  
Ez úgy, ahogy van, csodálatos. (A rotor is, a terelőlapok is) Valami "zsírosságot" hiányolok a mélyebb, eldugotabb részekből, de ez bőven az a szint, amibe igazán nincs értelme belekötni.
...és nem is olyan nehéz ezekből bakelt mapeket készíteni animációhoz most már, hogy az összes fontos csatornát le lehet kérdezni. (IOR, glossyk, stb...)

A.

G2Zs
 2017.07.20. 00:00   25. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Gondoltam miért ne és lerendereltem a rotort 6k-ben:

http://img.pixady.com/2017/07/470107_uh60_4...

Csicsó
 2016.12.07. 12:51   24. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  20. hozzászólás  
Iszonyú komoly, nagyon tetszik! Kár, hogy nem folytatod, de abszolút megértem! :)

G2Zs
 2016.12.07. 10:23   23. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Romeo: Nem hiszem, hogy fogom folytatni... Ez a rész volt az, ami érdekelt, mivel elég sok a részlet van egy helyen. Bár valószínű ütős lenne az egész gép ilyen minőségben... :)

VisualHarmony: Igen... :) Igazából az egész téma az FStorm csoportban indult, Warwick pedig tovább tökéletesítette.

Akit érdekel twitch-en újra elkészítette, kb az első másfél órában ez a téma. Itt a link:
https://www.twitch.tv/masteringcgi/v/103242689

Utána sem kevésbé érdekes: Terminátor króm! :D

VisualHarmony
 2016.12.06. 22:53   22. hozzászólás 
ProfilE-mail
  20. hozzászólás  
Nagy jó a fém színe(és nem az elszíneződésre gondolok)! Meg ügyes gyerek ez a Grant Warwick ;)

RRomeo
 2016.12.06. 17:29   21. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  20. hozzászólás  
MMmm, finom, jöhet a projekt alakulása a további részletekkel!
Nem tudom miért akar mostanában gyakorlatilag sokdpi-s print felbontásokba felrakni mindent, csak ellopják és felhasználják ügyesen egy kis Google-zés után. Megnézni a full HD bőven elég... nézz rá egy Behance sem enged 1400-nál szélesebb képeket (ill. enged majd lescale-eli).

G2Zs
 2016.12.06. 11:33   20. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Újabb hardsurface projekt. Ezúttal a F-15-ös repülőgép turbina-végére esett a választás.

A képek nem készültek túl nagy felbontásban (1600 px a nagyobbik oldal), de a fórummotor miatt az álló képeket kisebbre vettem.

Eredeti méretben itt lehet tekinteni:
https://www.artstation.com/artwork/GqOEa

Készült belőle fekete-fehér változat is, azt pedig itt:
https://www.artstation.com/artwork/xoAr4

Az anyag a rotoréhoz hasonlóan van felépítve (VrayBlendMtl). Egy alap, egy króm-szerű fém, amit egy curvative map helyez leginkább az élekre és legfelül egy kosz réteg.

Az égett fém elszíneződése: egy gradiens be van állítva ezekkel a színekkel és egy vraydirtmap (ambient occlusion) kontrollálja. Tehát ahogy közeledünk pl. egy sarokhoz, úgy megyünk át a sárgából a kékbe. Ez a gradient csak az anyag reflection-jében szerepel.
nézet1
nézet2
nézet3
nézet4
viewport

G2Zs
 2016.04.16. 13:21   19. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Köszönöm :D

fuxy
 2016.04.14. 19:29   18. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  17. hozzászólás  
...tőlem is egy dicséret, nagy jól néz ki! Gratula!

laci_
 2016.04.12. 20:04   17. hozzászólás 
ProfilE-mail
 
na végre valami ! :) yoo

Sanya2007
 2016.04.12. 13:20   16. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Gusztusos lett! :D

RRomeo
 2016.04.11. 19:09   15. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  14. hozzászólás  
Mi történt a nick neveddel? Átírjuk valamire a semmi helyett? Ha igen dobj egy mailt az info@ -ra.

G2Zs
 2016.04.11. 09:51   14. hozzászólás 
ProfilE-mail
 
Köszönöm a dicsérő szavakat. :)

surprise:
Valóban nem volt nehéz, igazából az RC rotort alakítottam át egy kicsit... :D
Köszi, jó ötlet a több kosz az aljára!
A dof utólag került rá, sztm az okozta a recésséget. Majd a véglegesnél odafigyelek rá.

Johnnyman
 2016.04.10. 19:40   13. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Egy szóval: gyönyörű. Napokig is el tudnám nézegetni.

Csicsó
 2016.04.10. 16:52   12. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  8. hozzászólás  
Nah, oké, hogy feltöltötted a referencia képeket, de hol a te modelled? :D

Nagyon kemény lett, gyönyörű!!!

surprise
 2016.04.10. 14:14   11. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  8. hozzászólás  
Elég patent lett :D

Ugye hogy nem is volt annyival nehezebb mint az rc rotor.

Legalulra szerintem csapass egy kis kopást (ahol a rotor alja érintkezne a heli többi részével).
Meg az AA néhol fura egy kicsit (pl. view2-nél a fekete tartó cuccosokon). De ezek már csak szőrszálhasogatások, összességében tényleg qurva jó :D

RRomeo
 2016.04.10. 12:49   10. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  8. hozzászólás  
Szép és részletes a modell nagyon, de ezek a textúrák és anyagbeállítások mindent visznek!

VisualHarmony
 2016.04.10. 12:18   9. hozzászólás 
ProfilE-mail
  8. hozzászólás  
Na ez qrva jó!!!

Static render nagyon hálás tud lenni az animációval szemben, ott buknád az összes az AO vezérelt bakelhetetlen map-et.

itt van okosság egyébként az efféle workflow-ra
https://www.youtube.com/watch?v=W8IyzHI5ppY

G2Zs
 2016.04.10. 11:26   8. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Na, surprize kedvéért megmodelleztem egy igazi rotor is... :D
Viccet félretéve végül mégis úgy döntöttem, hogy belevágok. A választás egy UH-60 Blackhawk helikopter rotorjára esett. Viszonylag sok infót és képet sikerült találni róla (főleg a haditengerészet flickr oldalán!).

Ezek még nem a leg-leg-végleges képek, amolyan főpróba.
Az fő anyag egy vrayblend material, abban van 4 réteg, amelyek seamless dirt textúra, vagy vraydirt (ambient occlusion) vagy vraycurvative map szerint jelennek meg.
Unwrappelni nem szeretném, de ha esetleg sok vagy kevés a kosz valamelyik helyen, akkor azon még tudok változtatni.

Környezetet és a helikopter egyéb részeit (pl tetejét) már nem terveztem, hogy modellezek hozzá.

Mivel még egy kicsit tologatnám, ezért szívesen fogadok mindenféle észrevételt modellel, anyagozással, nézetekkel, bemutatással, stb. kapcsolatban.
view1
view2
view3
view4
view5

G2Zs
 2016.02.26. 08:57   7. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Csicsó: Igen, én is erre gondoltam, ha körülötte kicsit sűrűbb a geometria, akkor jobban összefogja és a lyukakhoz az éleket sem egy ennyire téglalap alakú környezetből kialakítani.

Smooth nélkül? Úgy érted turbosmmoth sem kerülne rá, hanem chamferrel lekerekíteni?

Amúgy nem fiktív modell, hanem ahogy surprise is írja, egy rc helikopter rotorja.
http://www.double-cats.com/index.php?route=...

Letölthető hozzá egy kéziköny, amiben két nézetrajz és robbantott ábra is szerepel! Ez azért volt jó, mert a geometriával foglalkozhattam többet és nem rossz fotókról kitalálni, hogy mi hogyan van kialakítva.

surprize: igen, egy igazi még ütősebb, de egyelőre ez volt a reakcióm... :)
http://www.reactiongifs.com/r/nvrmnd.gif

Ha már ilyen sok a fanyalgó, akkor mindenképpen újramodellezem.
 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 2/1
db/oldal:


SegítségKészítőkJogok
Bezár
Olvasd elÍrj
Tovább az oldalra