rssfacebook

 

 



3D /  Film- és játékfejlesztés / babar_játéka


babar_játéka
   

 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 11/1
db/oldal:
Létrehozó:  babar  2012.09.13. 15:35 
SzerzőHozzászólás
babar
 2017.12.03. 00:00   208. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Sziasztok!

Újratextúráztam a kézre csatolható kis térkép-szerkezetet és az FPS kar is készülőben egy állvány-garnitúrával együtt...

babar
 2017.11.27. 00:00   207. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Új kép a színház bejáratáról... bevilágítás még alakul, lámpák, szálló por, stb. még hátra van.

babar
 2017.11.21. 00:00   206. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Néhány új pályaelem...
Még sok minden hiányzik, de készült pár kép a falakon belül...

babar
 2017.11.16. 00:00   205. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Köszönöm!!!!

Az első barikád....

RRomeo
 2017.11.15. 00:00   204. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  203. hozzászólás  
Klasszul néznek ki a részletek továbbra is.

babar
 2017.11.15. 00:00   203. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Készülőben az épületek is, egyenlőre még néhány kellék...

babar
 2017.11.10. 00:00   202. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  201. hozzászólás  
Hidd el, hogy nálam senki sem várja jobban :) de egyedül nem sokra jutok... Van egy csomó modell, amit újratextúrázok és az unreal miatt az épületek falazatát is újra el kell készítenem, majd az unreal-ben újra összeépíteni, de most megint lelkes vagyok, így sok update-et ígérhetek :)

RRomeo
 2017.11.09. 00:00   201. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  200. hozzászólás  
Jók, de mindig valami új videót, vagy játszható demot várok mikor bejövök ebbe a topic-ba ;-)

babar
 2017.11.09. 00:00   200. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Néhány újabban készült cucc... Talán valaki még emlékszik a színházas pályarészre, azt igyekszem újjávarázsolni :)

babar
 2017.11.01. 00:00   199. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Következő adag...

babar
 2017.10.30. 00:00   198. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Sziasztok!!
Régen posztoltam játék ügyben...

Sajnos nem találtam programozót, de sokan ajánlották, hogy álljak át Unreal-re. A jelenlegi projekt elég macerás lenne, ezért próbaként visszatértem a sci-fi projekthez (The Liquid). Pár cucc felújítva:

babar
 2017.02.13. 19:37   197. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  196. hozzászólás  
Az Unreal-nél build-elni kell, ha bármit változtatsz a pályán, a cry-ban nem, viszont nem lehet égetni, csak valós idejű fények vannak.
Igen, van vizuális programozás is, ha jól tudom a cry 5-ben fejlesztettek rajta.

Donát
 2017.02.11. 17:28   196. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Unreal engine-ben is van lehetőség nem beégetett fények használatára.
Én a unity-t találtam nagyon bonyolultnak első nézésre és döntöttem az unreal engine mellett. Habár a cryengine-t nem próbáltam sose, de mindig lenyűgözött hogy mit tud. Főleg mikor a crysis megjelent. :)

Mindenesetre én meg vagyok elégedve az unreal engine-el, a vizuális programozás része a dolgoknak nagyon szimpatikus (nem vagyok nagy mestere, de összeszenvedem amire szükségem van), de ha jól tudom van erre lehetőség a cryengine-ben is ugye?

babar
 2017.02.10. 20:18   195. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Köszönöm a főoldalt és mindenkinek, aki szorít nekünk, hogy a játék elkészüljön.

Kis visszatekintés: 2014. októberében kezdtem el megírni a sztorit. Közben játékmotort keresgéltem. Volt sok olcsóbb, de végül az Unreal-lel kezdtem foglalkozni. Nem sokáig jutottam vele, mert közben kipróbáltam a Cryengine ingyenes változatát. Nagyon megtetszett a zsúfolásmentes szerkesztőablaka és a valós időben szerkeszthető fények.
Amikor az ingyenes verzió fejlesztését leállították, akkor tértem át a fizetős STEAM-es változatra és már több mint 1 éve azt használom és még mindig nagyon szeretek vele babrálni.

A játék stílusának kigondolása elég sok időt vett igénybe. Talán kevesen tudják, hogy kezdetben "Reinkarnáció" cím alatt 3 játék első fejezete lett volna a "Halál Ura" és ezt követte volna egy szintén fantasy, de már kültérben játszódó, kicsit a valóságtól még jobban elrugaszkodó, de szintén fps jellegű játék, majd a szintén általam megírt sztori, a "Folyadék". A három játékot egy nagyobb, fő cselekményszál kötötte volna össze, aminek egy részét a Halál ura is örökölte.
Azonban hamar be kellett látnunk, hogy ez hatalmas feladat lesz, a csapat bizonytalan összehozása mellett, ezért a sztorit átírva váltottunk egy kisebb tereket bemutató, egy személyben (modellezés, pályaépítés) könnyebben elkészíthető játékra. A pálya tervezett mérete itt is elég nagy és változatos, ezért ezt is felosztottuk részekre, lényegében különböző stílust képviselő labirintusokra, hogy a teljesülő terveinknek megfelelően el tudjunk jutni a kiadásig. Az elsődleges célunk természetesen a teljes játék, de lehetséges, hogy három fejezetben készül majd el.
Részünkről még hátravan a neheze. Programozás, animációk, stb., de reméljük, hogy ezt a sok melót egyszer Ti is láthatjátok és játszhatjátok. :)

Üdv.
Babar

FeBa
 2017.02.08. 22:28   194. hozzászólás 
Profil
 
Nagyon szép munka, várom a trailert!

VisualHarmony
 2017.02.08. 11:26   193. hozzászólás 
ProfilE-mail
  188. hozzászólás  
frankó, újfent respect a kitartásért!

Talon
 2017.02.08. 11:13   192. hozzászólás 
ProfilE-mail
 
Fenomén!

babar
 2017.02.07. 22:53   191. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Köszi!!

A karaktert nem én, hanem profi karaktermodellező készíti és a test csak vázlat. Kicsit szikárabb lesz majd és minden a helyére kerül :)

Johnnyman
 2017.02.07. 21:48   190. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Hát ez tényleg profi munka! Te csináltad a karaktert és a csizmát? Le a kalappal! :)

nfuchs
 2017.02.07. 20:20   189. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Elég jól néz ki! A csizma design is ütős.
(A mellbimbók helyére figyelj majd, már ha félmeztelen marad!)
Hajrá! :)
 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 11/1
db/oldal:


SegítségKészítőkJogok
Bezár
Olvasd elÍrj
Tovább az oldalra