rssfacebook

 

 



3D /  Maya témák / Maya - MEL


Maya - MEL
   

 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 4/1
db/oldal:
Létrehozó:    2004.02.08. 11:07 
SzerzőHozzászólás
wWolf
 2017.05.07. 00:00   72. hozzászólás 
Profil
 
Mint olyan nincs. Batch renderben tolná ki a képszekvenciákat, de az free licenszben nem működik. Vagyis elindul a render a proci is dolgozik. Folyamatok közt is ott van, csak nem ment el semmilyen képet sehova. Csak current frame render műkszik.

surprise
 2017.05.06. 00:00   71. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  70. hozzászólás  
Render view -> utilities -> render multiple frames.

Vagy vanilla mayában nincs ilyen?

wWolf
 2017.05.06. 00:00   70. hozzászólás 
Profil
 
Csak egy kósza gondolat. Mivel free licensz alatt a Mental Rayben a batch render nem elérhető, azon gondolkodom, nem lehetne valahogy ezt valami automatizálással megkerülni? Mondjuk beállítom, hogy 1-25 frame ig rendereljen. Kirenderel egy képet, aztán érzékeli, hogy befejezte a rendert, elmenti a képet, aztán ugrik egy képkockát és rendereli a következőt, elmenti, stb...

DSystem
 2010.11.15. 10:57   69. hozzászólás 
Profil
  68. hozzászólás  
Most hogy felnéztem , gondoltam viszza írok a kérdésemre mert közben megválaszolódott.

A hertz-es problémára találtam plugint ami feldolgozza az mp3-mat és -1 0 +1 között mozog a baszzus frekvenciája. A scriptelésre megtaláltam , több forrást nézegettem és öszzehoztam.

DSystem
 2010.05.23. 23:23   68. hozzászólás 
Profil
 
Egy másik ilyen dolog.
Egy wav vagy mp3 file-nak a lejátszáskor le leehetne kérdezni az aktuáliss hertz-et ?
valamien scriptel netán.

DSystem
 2010.05.23. 11:55   67. hozzászólás 
Profil
  66. hozzászólás  
Huh ez még mindíg nem megy.
string $p1 = "objnames";
addAttr -ln "attr01" -at double -min -1 -max 1 -dv 0 | $p1;
addAttr -ln "attr01" -at double -min -1 -max 1 -dv 0 | "objanames'";


prbáltam fix mesh-névvel
addAttr -ln "attr01" -at double -min -1 -max 1 -dv 0 | $selectedObjects;

de csak ezt fogadja el.
addAttr -ln "attr01" -at double -min -1 -max 1 -dv 0 | p1;

d ez nemjó ha automatizálni akarom.

sirpalee
 2010.05.06. 13:26   66. hozzászólás 
ProfilE-mail
  65. hozzászólás  
Jah es a vegen az osszeadas cucc ofc zarojelbe.

sirpalee
 2010.05.06. 10:47   65. hozzászólás 
ProfilE-mail
  64. hozzászólás  
Ejj

setAttr -e -keyable true |nurbsSphere3+"."+$temp;

Imigyen?

DSystem
 2010.04.19. 10:22   64. hozzászólás 
Profil
 
hmm. nem küldte el rendesen a téma részét. na gépelem mégegyszer , csak a lényeget

addAttr -ln $temp -at double -min 0 -max 1 -dv 0 |$objName;
setAttr -e -keyable true | nurbsSphere3"."+$temp;
az első sorban a |$objName nemegészen gogadja el
és a nurbsSphere3"."+$temp; -nél probáltam mindent amie szembe jutott.

DSystem
 2010.04.19. 10:19   63. hozzászólás 
Profil
 
Hali.
Én is elakadtam kicsit , egy ház ablakainak a tulajdonságát akarnám megadni de nemakarom minden ablakon külön megcsinálni , inkább egyszerűsitem , scriptelném , de elakadtam.

//addAttr -ln "test" -at double -min 0 -max 1 -dv 0 |nurbsSphere3;
//setAttr -e-keyable true |nurbsSphere3.test;
global proc addAtubouteTest(string $objName , int $zsaner ){
print $objName;
for($v=0; $v

spline
 2010.03.01. 18:30   62. hozzászólás 
ProfilE-mail
 
Kösz a választ!

A dolog azóta megoldódott. csináltam egy tömböt és egy sima for ciklussal lett feltöltve. de asszem te is ezt írtad.

DSystem
 2010.02.24. 07:50   61. hozzászólás 
Profil
  60. hozzászólás  
Nemvagyok egy nagy MEL szakértő.
Létrehozol egy tömböt.
a kiíratás helyett hozzáadod a tömbhöz.
akár ennek a pPlane1.f[0].valami a for ciklusában .
és aztánb ezt feldolgozod. :)

spline
 2010.02.01. 19:29   60. hozzászólás 
ProfilE-mail
 
Sziasztok!

Meg tudná nekem valaki mondani, hogy tudnék egy változót csinálni aminek az alábbi for loop eredményei az értékei?

int $index[] = {0,1,2,3,4};
string $face;


for ($face in $index) {
print("pPlane1.f[" + ($face + "]") + "\n");
};

Vagyis azt szeretném ha lenne egy string array aminek az értékei:

pPlane1.f[0]
pPlane1.f[1]
pPlane1.f[2]
pPlane1.f[3]
pPlane1.f[4]

Köszi!

gee
 2006.07.30. 15:12   59. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Hello!

Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet vmilyen MEL paranccsal egy mental ray output pass-t hozzáadni egy kamerához. Próbáltam már vissza-echo-zni a parancsokat a Command Line-on de ezek a parancsok nem csak létrehoznak egy output pass-t (rosszul), hanem a UI kinézetébe is beleszólnak (ez pedig nagyon nem kóser).
Amúgy ha minden igaz a fent említett parancsok az AEmentalrayOutputPasses.mel file-ban vannak eltárolva.

A másik kérdésem pedig az lenne, hogy hogyan lehet szintén MEL-en keresztül Shader Bin-t létrehozni. Azt már láttam, hogy a BinMemberShip paranccsal lehet módosítani, hogy melyik shader lehet benne, de magát a Bin létrejöttét egy másik parancsanak kell szabályoznia. Szintén echo-ztam a parancsokat: de semmi érdemleges (vagy inkább én nem értek hozzá).

Előre is kösz a segítséget...

G

Genin.
 2006.06.14. 16:52   58. hozzászólás 
ProfilE-mail
 
Sziasztok,

szeretnék csinálni egy ablakot, ahol egy slider-el több objektumot szeretnék forgatni
(pl van 2 pCylinder-em, és azokat szeretném relatív koordináta rendszerben forgatni)

ez a kód működik, de csak egy group-ot tudok vele vezérelni (tehát csak egy pCylinder-t)

window;
columnLayout;
attrFieldSliderGrp -attribute pCylinder1.rotateZ
-label "forgat"
-min 0 -max 100;
showWindow;

esetleg tud valaki rá valami megoldást?
(ha be-group-olom a 2 pCylinder-t, akkor ugye mindkettőt forgatja, de a csoport pivotja szerint, és nem a saját pivotjuk körül)

köszi, Genin

vgergo
 2005.02.10. 15:09   57. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  56. hozzászólás  
csinaltam egy Maya API topicot

VertexX
 2005.02.10. 14:58   56. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  55. hozzászólás  
A devkit könyvtárban van pár mintafájl az externServerhez. Ezekkel szeretném kipróbálni, csak hát ehhez be kéne üzemelnem a szervert. Ha ezt is megmondod hogyan, Isten vagy! :-)

vgergo
 2005.02.10. 14:56   55. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  54. hozzászólás  
elvileg igen, nyilvan ha sajat file-formatumod van pl akkor lehet h at kell irni. Nem neztem meg a forrast. De ha tudsz olyan inputot generalni amit alapbol var, akkor nyert ugyed van, mert nem is kell atirni+ujraforditani.

VertexX
 2005.02.10. 14:51   54. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  53. hozzászólás  
De az externServer elvileg már önmaga képes külső adatokat olvasni, akár portról is. Legalábbis ez volt a helpben. Akkor innentől kezdve nekem csak arról kell gondoskodnom, hogy a megfelelő porton (vagy fájlban) ott legyenek az adatok, a beolvasást ez a kis progi elvégzi helyettem. Nem?

vgergo
 2005.02.10. 14:43   53. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  52. hozzászólás  
megneztem:
valoban nem plugin hanem alkalmazas (meg is talalod a bin konyvtarban). Ilyen externserver tipusu server alkalmazast kell irnod c++ ban, ezzel lehet mocap adatot olvasni, es valos idoben a maya-nak elkuldeni. Vagyis egy exe lesz belole ha leforditod, akarcsak a mayaClockServer.

Ha nagyon ezt az utat akarod kovetni, akkor a mayaClockServer-t kell atirnod, hogy olvassa valahonnan a te adataidat.
 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 4/1
db/oldal:


SegítségKészítőkJogok
Bezár
Olvasd elÍrj
Tovább az oldalra