rssfacebook

 

 



3D /  Oktatás, média / művészeti ill CG sulik
C++ developert keres az Aimotive

művészeti ill CG sulik
   

 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 6/1
db/oldal:
Létrehozó:    2004.02.07. 13:16 
SzerzőHozzászólás
Ati
 2016.08.18. 17:09   115. hozzászólás 
Profil
 
Nem találtam Mari témát, itt pedig aktuális...
A gépem teljesen jól üzemel míg az említett programban értéket nem kell adni valaminek, vagy elnevezni. Olyankor mindig benyomottnak érzékeli a win gombomat és bármit nyomok amihez ez van hozzárendelve szépen megcsinálja. Tehát keres, lerak az asztalra stb. Más is találkozott már ezzel a problémával?

Ati
 2016.08.12. 22:57   114. hozzászólás 
Profil
 
Akkor elkezdek Marizni :)

nfuchs
 2016.08.12. 11:55   113. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Ha realistic skin alatt fotó projektált skin-t értesz, akkor Mari.
Ha vfx (mert ugye a game is cg :) ), akkor is Mari.

Ati
 2016.08.12. 11:34   112. hozzászólás 
Profil
 
Az irány CG, ezért is lenne fontos a legmegfelelőbb programot megtanulnom.

VisualHarmony
 2016.08.12. 11:18   111. hozzászólás 
ProfilE-mail
  110. hozzászólás  
2.1 substance is udim-os, 8k-ba exportál. Viszont szerintem nem egy klasszikus textúrafestő program, így egy karakterhez(pl relaistic skin texture) nem a legjobb választás. Ha game-dev az irány akkor nyilván kézenfekvő a substance és a pbr mint olyan.

nfuchs
 2016.08.12. 10:56   110. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Bár nem használtam még, de a demók alapján Substance Painter tök jó karakterre. Mari egyetlen előnye az über felbontás és udim, de nem is realtime-ra találták ki.

Ati
 2016.08.12. 10:54   109. hozzászólás 
Profil
  108. hozzászólás  
Korábban már megpróbálkoztam vele, de nem találtam normális tutorialt. Ajánlhatnál valamit, amit érdemes végigcsinálni.

VisualHarmony
 2016.08.12. 09:58   108. hozzászólás 
ProfilE-mail
  106. hozzászólás  
Ha character artist szeretnél lenni akkor egy normális textúrázó programot tanulj meg nem a substancet. A substance tipik set/prop game asset gyártós cucc. Mari már inkább alkalmas karakterek textúrázására.

Ati
 2016.08.12. 08:18   107. hozzászólás 
Profil
  106. hozzászólás  
Nem találtam szerkesztés gombot, ezért:

Tutorialból=tutorial-om
Szeretném=szeretném

Telefonról írok... 😒

Ati
 2016.08.12. 08:12   106. hozzászólás 
Profil
  105. hozzászólás  
Ez csupa jó hír. Mert itthon tanulok full gázon (napi 3-4óra). Jelenleg az utolsó simításokat végzem a " reel-emen". Kb. egy hét még és kész.

Az anatómiát most akarom elkezdeni, van egy egész jó Uartsy tutorialból hozzá. Viszont a ZBrusht egész jól ismerem, mellette a Topogunt és a Substance paintert is szeretném használni, de az utóbbinál még elég sok ismeret hiányzik. Ezekkel párhuzamosan, ha akad szabadidőm tanulgatok még a koncepció rajz készítést is Sketchbook-al. Úgy vettem észre, hogy segít Zbrush-nál is. Tulajdonképp a Skinning és a pózolás ami a többihez képest is gyeng3n megy, de rajta vagyok. A videón után remélem kapok sok visszajelzést, ami alapján tudok itt-ott javítani.

Köszi a gyors és részletes választ nagyon nagy lökést adott. :)

nfuchs
 2016.08.11. 12:57   105. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Szia Ati,

A képesítés nem fog neked munkát szerezni, azt a portfóliód fog, ha ügyes vagy és jó cuccokat csinálsz.
Az egyéni vállalkozásban pedig a grafikai tevékenység végzéséhez nem szükséges végzettség.

Magyarán sok pénz elverése helyett (tanfolyamra...) szabadidődben tanulj sokat online tutorialokból, dolgozz egy-egy saját projecten. Csináld ezt kb. két évig és addigra várhatóan már olyan szinten leszel, hogy junior character artist-ként számba vesznek majd a cégek.

Pár pointer, hogy character artist-ként mi az amit jó ha jól érez az ember:
-Művészeti anatómia (Zbrush sculpt)
- Retopology (pl. Max-ban, Topogun-ban)
- Uv mapping (mondjuk Maya, aha neked az tetszik)
- Textúra festés, map bakelés (Photoshop, Mari, Substance Painter)
- Skinning (Mondjuk Maya, ha neked az tetszik)
- Egy game engine ismerete ha játékba készítenél karaktereket
-S persze aktuális trendek a karakter pipeline-ban (mit használnak és hogyan az iparban)

Szóval personal project (mondjuk "megcsinálom a Gandalfot 3d-ben). Aztán mivel menet közben kapásból kiderl, mit nem tudsz, azt tanulod. Hajrá!

Ati
 2016.08.11. 11:01   104. hozzászólás 
Profil
 
Sziasztok!
Még új vagyok itt és a tanácsot okát szeretném kérni. Kb. 1 éve tanulom a Maya-t és még más programokat és annyira megtetszett ez az egész, hogy szeretnék ebben tevékenykedni a továbbiakban, viszont teljesen más területen dolgozom és külföldön. A célom, jelenleg egy képesítés megszerzése amivel mellékállásban munkát tudok vállalni Character Artist-ként, majd később főállásban és így tovább. Tehát: Egy rugalmas iskolát keresek, ahol online vagy előre megbeszélt időpontokban tudok tanulni és megfelelő képesítést az eu-n belül vagy legalább Magyarországon az egyéni vállalkozáshoz. Köszönöm előre is választókat.

RRomeo
 2015.07.02. 22:32   103. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Top 20 Schools to Study VFX/Animation and Next-Gen Gaming for 2015
http://www.cgstudentawards.com/magazine/ent...

D3D
 2011.10.10. 19:24   102. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Üdv ismét.

Sikeresen végigcsináltuk az első kurzust egy szuper 10 fős csapattal, növekszik a magyar modósok száma :)

November elején, azaz kevesebb, mint 1 hónap múlva indul a második kör, egy újabb kezdő tanfolyam. A helyszín ismét a Krea, a tanmenet és a tematika ugyanaz, ahogy az előző postban írtam.

Várjuk a jelentkezőket!

Keressetek engem:
Déri Miklós
06-20-458-20-62

D3D
 2011.03.30. 12:42   101. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Sziasztok!

...és igen. Egy szemeszterrel később ugyan, de elindulnak a modo kurzusok.
2011 áprilisában startolunk!

A tények:

TANANYAG - modo 501
SZINT - kezdő
HELYSZÍN - Krea Kortárs Művészeti Iskola - 1051 Budapest, Október 6. u. 18.
IDŐPONTOK - egyeztetés alatt - heti egy alkalommal lesz 2x2 óra, valamelyik délelőtt 9:00-tól 13:30-ig

A tanfolyam 12 alkalmas, összesen 48 órás lesz a következő tematikával:

1. Alapok - felhasználói felület, alapelemek, alapelvek, koordináció
2. Modellezés alapjai, tárgyak tulajdonságai, elemi primitívek, Action centerek
3. Modellezés_02
4. Modellezés_03
5. Kamera, fények, render alapok
6. Shader tree, anyagtulajdonságok, textúrázás alapjai
7. Textúrázás_02
8. Textúrázás_03
9. Bevilágításról bővebben, render optimalizálás
10. 3D munkamenet, modellek/vektorgrafikák importálása, elhelyezése, kezelése
11. Scriptek, makrók, testreszabás
12. Áttekintés, összegzés

A tanfolyam ára: 140.000 Ft

Még van pár szabad nyereg. Gyertek gyertek!


Oktató, szervező: Déri Miklós
06-70-770-39-31
D3D.hu
deriur@gmail.com

Janos
 2011.01.14. 12:04   100. hozzászólás 
Profil
 
Mégis, 3-4 nap 40ezer forintba kerül. A Mesharray tanfolyama pl. 10 hétvége, egy hétvégén 22 óra, ez kerül 4-500 ezerbe.
Én végigcsináltam, nem vagyok milliomos, szüleim segítettek és a maradékot nyilván én kerestem meg a részletekre. Mélységes tiszteletem az otthon tanulóknak, de miért lenne olyan gáz egy tanfolyam. Nagyon jó érzés volt a vége felé, amikor reggeltől estig ülünk a teremben, néha kimegyünk szünetre és fantáziálunk, beszélgetünk egy cég alkalmazottjával (tanár), tanácsokat ad, oda jön és segít, javít, instruál, megmutatja a bonyolultabb dolgokat is 100x. Azóta is kapcsolatban vagyok a tanáraimmal, készülő munkáimat bírálják és bő levelekben adnak tanácsokat. Nagyon jó dolog ez!

Jester
 2010.12.09. 15:51   99. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Baratom, a jobbfeltekes tanfolyamrol nem tudok sokat, de a tema az nem szemfenyvesztes, ezt garantalom neked. Olvasd el a Betty Edwards fele konyvet, csinald vegig, es rajossz, hogy rohadtul igaz a dolog. Sajat gyerekeimen latom, hogy ez bizony igy van.

Hopsy
 2010.09.10. 09:35   98. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  97. hozzászólás  
Hát mert ez a fajta oktatás, ezek a tanfolyamok - a bizniszről szólnak. Rég nem arról van szó, hogy államilag támogatott. Meg kell nézni, mit adnak, mennyiért és ha tetszik és van rá pénzed, befizeted és "megveszed".

Off:
Érdekes, hogy pl. a "jobb féltekés tanfolyamok" senkinek nem tűnnek a szemébe, és kevésbé háborodnak fel rajta. Pedig hatalmas szemfényvesztés, amiért súlyos pénzeket fizetnek ki.
Vajon az ott oktatóknak milyen végzettségük van? :) Vagy milyen képeket festettek eddig? Illetve hogyan állíthatja felelősen bárki, aki kicsit is otthon van ebben, hogy pár nap alatt meg lehet tanulni rajzolni? :) Elnézést, nem ide tartozik, de ez elég régóta bennem volt:)

 2010.09.08. 12:54   97. hozzászólás 
ProfilWeb
 
A legnagyobb probléma az árral van szerintem, okés van egy szép és kulturált oktatási helyszín, komoly és drága számítógépek, aminek természetesen vannak bekerülési és fenntartási költségei is.
Kérdezem én, kinek van 500 ezer forintja egy szakirányú képzésre ma Magyarországon? Egészen nyilvánvaló, hogy csak a tehetősebb rétegeknek. Ellenben rengeteg az olyan fiatal, aki szívesen tanulna és képezné magát, és ha van 500 ezer forintja akkor jobban jár ha nem (egy amúgy 100 dollárért megvehető) képzésre fogja ezt fordítani, hanem inkább a hardware, szerencsés esetben pedig a szoftver megvételére vagy egy vállalkozás elindítására.
500 ezer forint egy ilyen irányú képzésre a kulturált környezet és komoly géppark ellenére is, bicskanyitogató, hiszen gyakorlatilag a 20-tól 100 dollárig terjedő angol nyelvű tutorialokat árulják szépen "átcsomagolva". A jövő mindenképpen az internetes tanulásé lesz. 20-100 dollár között mozognak azok a képzések, amelyek a videogyakorlatoknak köszönhetően sokkal rugalmasabbak mint egy 6 vagy 10 fős tantermi képzés. Persze biztos vannak olyan ellenérvek is, amelyekben lehet némi igazság is, de 500 ezer forintért inkább tartsák meg.

D3D
 2010.08.09. 14:01   96. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Sziasztok!

A topic témájába vág a dolog, ezért itt is megragadom a lehetőséget, hogy hirdessem:
2010 október elejétől MODO kurzusokat indítunk a Krea Kortárs Művészeti Iskolában.
Egy kurzus 12 hetes lesz, minden szombaton 2x2 órában.

Az alapozó szint után különböző szakirányú tanfolyamokat indítunk majd: biztos, hogy lesz ÉPÍTÉSZETI VIZUALIZÁCIÓ és TERMÉKVIZUALIZÁCIÓ, aztán ha lesz rá igény, elképzelhető, hogy további speciális kurzusok is indulnak idővel.

Várjuk mindenki jelentkezését, aki érdeklődik a 3D iránt, illetve olyanokét is, akik már tanulták/foglalkoztak vele, és szeretnének továbbfejlődni.

Keressetek engem:
Déri Miklós
06-70-770-39-31
deriur@gmail.com
 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 6/1
db/oldal:


SegítségKészítőkJogok
Bezár
Olvasd elÍrj
Tovább az oldalra