rssfacebook

 

 



3D /  Kompozitálás, utómunka / Eyeon Digital Fusion


Eyeon Digital Fusion
   

 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 2/1
db/oldal:
Létrehozó:  Tocy  2003.12.12. 11:34 
SzerzőHozzászólás
HANGMAN
 2011.01.20. 09:34   29. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Nincs most előttem a Fusion, de valami hasonlót kellene csinálnod:

A két tracker távolságát ki kell számolnod az első képkockánál. Valami ilyesmi (csak pszeudokód):
d[0] = sqrt( (x1[0]-x2[0])^2 + (y1[0]-y2[0])^2)

ezzel a távolsággal kell leosztani minden képkockánál a két tracker távolságát, így megkapod a scale értékét.

a t. framenél:
d[t] = sqrt( (x1[t]-x2[t])^2 + (y1[t]-y2[t])^2)

scale[t] = d[t] / d[0]

remélem segítettem :)

balint
 2011.01.13. 09:00   28. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
bocs, kicsit hülyén fogalmaztam meg:)az érdekelne, hogyha letrackelsz egy felvételt 2 trackerrel, akkor ugye a 2 tracker alapján fusion tudja az elfordulást és a scalet is számolni.
én ezt az elfordulás/nagyítás információt szeretném transform nodera áttenni, szóval mlyen expressiont kell írjak a transform size részébe pl, ha azt akarom hogy a tracker node értékeit használja? mert a tracker node nem készít olyat hogy size függvény, hanem csak a tracker1 és 2 x,y elmozdulásából számolja ki...kérdés hogy hogyan?:D

HANGMAN
 2011.01.04. 20:52   27. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Nekem már este van, bocsi de nem teljesen világos mi is a probléma. :)
Szeretnéd a stabilizálást kevésbé erőteljessé tenni? vagy másról van szó? (Erre megoldás lehet, ha a frame-k közötti interpolálást feljebb veszed.)

balint
 2011.01.02. 11:27   26. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Köszi az infót (kicsit késve reagálok:) ). Egy másik kérdésem is lenne: trackelt réteg transform/size értékét szeretném felére csökkenteni, ezt hogyan lehet? 2 trackerrel lekövettem a mozgást, a spline editorban összesen 4 függvény van így (x,y mindkét trackerhez). Gondolom expression a megoldás, de nem jövök rá, hogy hova kellene. A track nem egy size függvényt csinál, hanem simán x,y-t.

HANGMAN
 2010.11.04. 18:55   25. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
A következő megoldást találtam:
Csinálj egy custom toolt és a channelsnél a következőt írd be:
max(n2,min(r1,n1)) ezt a piroshoz, és a másik két csatornára ugyanezt
A Controls fülön a Number In 2 -höz adj egy expressiont
ide azt másold be: NumberIn1-0.1

Ezzel azt éred el, hogy ha a Number In 1-et állítod, a Number In 2 0.1-el mutat kevesebbet. A min és max pedig a sávkorlátozás miatt kell. Ha a 0.1-et változtatod, akkor az egyes szintek többet engednek át.

balint
 2010.09.24. 16:25   24. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
lenne egy kérdésem, elsősorban fusion, de ha photoshopban meg lehet csinálni, annak is örülnék:)

szeretnék egy képet világosságinformáció szerint maszkolni úgy, hogy pontosan be tudjam állítani a 256 szintnél a tartományt.
szóval van egy kép, és adott esetben szeretném csak a szürkés tartományt (130 környéki világosságszint) láthatóvá tenni. van valami eszköz arra, hogy a lehető legpontosabban, pl 10-es léptékkel tudjam beállítani a tartományt? levels állításánál 0-t vagy 255-öt rendel az adott világosságértékhez (kontrasztosít), szóval az nem jó.

azért nem jó a sima kulcsolás szín alapján, mert ezt az adott képet szeretném szétszedni 10-20 rétegre úgy, hogy összerakva pontosan az eredeti képet adják ki, ne legyen átfedés a rétegek között.

balint
 2010.03.11. 20:00   23. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
köszi, kipróbálom ezt is, közben kaptam infót, rendererre rákötök egy fogot, fekete színt beállítom, megadom a near és far értékeket és kész is a z map:)

HANGMAN
 2010.03.11. 10:33   22. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
A problémát nem tudod ennyire egyszerűen megoldani. Ha belegondolsz, akkor rájössz, hogy a z-buffer 0 és "mínusz sok" közötti számokat ad meg a mélység értékeknek. Ha például a -10-et kapsz a mélységre, akkor ha ezt szeretnéd átfordítani rgb-re, akkor a channel boolean egyszerűen bemásolja a -10 -et az r, g, és b helyekre. Nade mivel a fusion a "színeket" 0.0f és 1.0f között értelmezi, ez kívül fog esni a szokványos skálán. Vagyis a szürke színskála (amit Te is szeretnél) az 0.0f és 1.0f között nem fog megjelenni, a -10 az igazából fekete lesz. Ezt egy custom tool segítségével tudod megoldani, úgy ,hogy a [-1.0f, -1000.0f] intervallumot leképzed a [0.0f,1.0f] intervallumra. Ezzel már jól megkaphatod a z-buffert úgy, ahogy szeretnéd. Ja, és a change depth az közelít a megoldáshoz, 16bit float számábrázolást használj, mert ott értelmezve vannak a "színek" 0 alatt és 1 felett is.

endi
 2010.03.10. 13:51   21. hozzászólás 
ProfilE-mail
 
akkor bocs :)

balint
 2010.03.10. 13:28   20. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
change depht, elírtam

balint
 2010.03.10. 13:28   19. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
én nem zbuffert akarok csinálni, hanem z bufferből rgb channelt. z buffert könnyű csinálni, azzal nincs is gondom. sima merge nincs most a jelenetben, merge3dhez pedig csak 3d nodeokat lehet kötni. change deeppel sem működött...

endi
 2010.03.10. 13:10   18. hozzászólás 
ProfilE-mail
  17. hozzászólás  
úgy értem a sima merge elé
meg biztos bemenettől is függ

endi
 2010.03.10. 13:09   17. hozzászólás 
ProfilE-mail
 
merge3d-hez nem értek, meg igazából a fusionhoz se, de a zbuffert csináltam már mindenféléből, és egy Change Depth mindig kellett a Merge elé

balint
 2010.03.10. 11:40   16. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Tudja valaki, hogyan tudom a Merge3d z bufferjét rgb csatornává alakítani? Sehogyan sem sikerül, renderernél z channel kipipálva, meg is van szépen a mélységtérkép a viewportban, renderer rákötve egy channel booleanra, to r,g,b-nek megadva a zbuffer, copy módban, de valamiért úgy érzékeli, mintha alfacsatornát rendelnék hozzá, csak fekete és fehér szín lesz belőle. Állítgattam a near-far ranget, nem használt az sem.

ILLNeo
 2009.09.11. 14:40   15. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  14. hozzászólás  
Jó lett az új Fusion, bár 5.5 sem volt már rossz...

RRomeo
 2009.06.19. 11:47   14. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Megjelent a Fusion 6
http://eyeonline.com/web/eyeonweb/products/...

balint
 2009.03.07. 16:07   13. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
  12. hozzászólás  
2. kérdés sztornó, cc optionsnél pre divide/post multiply-t ki kell pipálni

balint
 2009.03.07. 16:04   12. hozzászólás 
ProfilE-mailWeb
 
Nemrég kezdtem el fusionnel foglalkozni, és nem megy olyna könnyen a node-rendszerre átállás:)
2 kérdésem lenne:
1. több képből szeretnék körpanorámát készíteni. loader toollal megnyitok egy képet, aztán imageplane3d, bender3d és renderer3d. a gond ott van, hogy a bender3dnél a z tengely mentén szeretném hajlítani a képet, de valamiért nem sikerül, csak elforgatja a tengelye körül. x,ynál simán megy, ennél nem. angle, amount, center értékeket állítgattam, imageplane subdivjét is, és ugyanaz az eredmény.
2. felhasználtam egy kép világosságértékét alfamaszkhoz. Loader>BitmapMask>Loader>CC>Merge
a probléma az, hogy color corretion állításnál (pl gamma, contrast) az elvileg átlátszó részek is láthatóvá válnak, ez mitől lehet? átváltok alpha nézetre, és az alphára nem hatnak ezek a módosítások, rgb módban pedig a 100%osan átlátszó részek megjelennek ennek ellenére.
semmi ötletem erre, elvileg nem is lenne szabad megjelennie, mert az alpha szerint ott teljesen fekete.

ötletek vannak ezekre?

Tocy
 2004.08.03. 03:29   11. hozzászólás 
ProfilWeb
  10. hozzászólás  
EMBEREK!!!
Vilagrendegeto DF!!! Irgalmatlan hirek az Eyeonnak a Siggraph-on valo megjeleneserol! Ezt nezzetek meg. Jon a Fusion 5 vegree!
http://www.eyeonline.com/Web/EyeonWeb/Press...
Csak 2ot emelnek ki:
"full 3D environment and OpenGL acceleration"
"new mask node feature for direct masking control"
Ezek mar nagyon hianyoztak! Mar alig varom.

Na bocs a kitoresert :) Lacinak:
Pontosan mi az ami nem megy? A movot majd megnezem, de milyen csatornat nem mutat? Alfa, zbuffer?
A DFX a DF modulos valtozata, reszenkent lehet megvenni pl scripting, keying, rendernode, particles stb modul, ezekbol azt veszed meg amelyiket akarod. Joval olcsobb mint a fullos.
Egyebkent bar nem szivesen promotalom magam, de osszedobtam a multkor egy kis ismertetot a programrol, itt megtalalhato (remelem nem hivatkoztam mar ra egyszer):
http://www.world3d.hu/ismertetok.php?id=42
Udv:
Tocy

Laci
 2004.07.26. 11:19   10. hozzászólás 
ProfilWeb
 
Szia!

koszi szepen, majd kiprobalom.
Mas.
Abban tudsz segiteni, hogy a LW-ben vagy akarmiben keszitett csatornakkal, hogy kell boldogulni, hogy jol mutassa a DF? Tehat hogyan tegyem ossze korektul? Kovettem a tutorialt lepesrol, lepesre de nem muxik nekem.
ftp://gecko.newtek.com/multimedia/eyeon/PSD...
itt a link.

Ja, mi a kolumbseg a DF es a DF DFX kozott?

koszi
 Időrendbe: növekvő
Oldalak: 2/1
db/oldal:


SegítségKészítőkJogok
Bezár
Olvasd elÍrj
Tovább az oldalra